Klacht KPN: S6 edge, krijgt steeds meer kuren

Klachtnummer
# 143281
Gebruiker
Laurens787
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Als ik een foto maak zitten er blauwe/paarse stippen in het beeld.
Telefoon connect niet meer met de pc.
Telefoon heeft problemen met opladen.
Loopt steeds vaker vast.
Meerdere malen contact opgenomen met kpn/Samsung. Vanalles gedaan om de telefoon weer aan de praat te krijgen (factory reset enz.)
Mijn vermoeden is dat ik een telefoon met kinderziektes heb ontvangen, dit toestel in mijn bezit sinds 10 april (release datum S6)
Volgens KPN heb ik geen recht op een leentoestel, Belachelijk aangezien ik 50 euro per maand betaal en voor het toestel 230 euro heb bijbetaald. Ben speciaal overgestapt naar KPN voor een stukje service.

De oplossing

Een leentoestel gedurende de tijd dat de telefoon word gerepareerd.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Schouten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen