Klacht KPN: Samsung A5 laad niet meer op

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 381944
Gebruiker
P.I. Roelandse
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Samsung A5 laad niet meer op, een paar maanden na de garantieperiode.
Het toestel laden al geruime tijd slecht (maanden) op, maar nu dus helemaal niet meer.
KPN doet niets voor ons, en wil ons alleen een nieuw toestel verkopen.

De oplossing

Het toestel gratis repareren, ik mag verwachten van een toestel van 400 euro dat het langer mee gaat dan twee jaar.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.I. Roelandse
Datum
Uiteindelijke oplossing
KPN kan niets voor mij betekenen, garantie verlopen, jammer, afschrijving 200 euro per jaar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen