Klacht KPN: Schandalige behandeliing

Klachtnummer
# 159364
Gebruiker
Ruud.callaars
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het niet nakomen van afspraken en beloftes. 3 keer op rij met daarnaast toespraken die in het geheel niet kloppen. Verschillende afdelingen werken volledig langs elkaar heen. De persoon die je gesproken hebt kunnen ze je niet mee doorverbinden en een hele stugge houding. Alles moet opnieuw worden gedaan. Ik ben totaal klant van de KPN maar dit nog nooit meegemaakt.

De oplossing

Directe of snelle levering

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Callaars,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Callaars,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen