Klacht KPN: serie opnemen werkt niet

Klachtnummer
# 76808
Gebruiker
yenna
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hallo,

Bij mij werkt al maanden het opnemen van series niet. Als je deze klacht meld dan zeggen
Ze dat er aan wordt gewerkt maar geven geen eind datum.
Het is al zo erg dat de klantenservice netflix adviseerde!
En ja als er dan weer een aflevering van je favoriete serie niet was opgenomen
Dan was het niet erg. Want ja je kan natuurlijk ook eens niet tv kijken maar buiten gaan zitten???
Dat waren de oplossingen die de klantenservice van kpn mij bood.
Ik vind dit echt niet kunnen!
Tevens bied kpn mij niet waar ik wel voor betaal.
Als er niet snel een passende oplossing word geleverd dan ga ik per direct over naar een andere aanbieder.

Gewenste oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Van den Berg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen