Klacht KPN: service bij overgaan op glasvezelabonnement

Rien

Ontevreden over ervaringen met KPN. Bij inwinnen informatie bij KPN (klantenservice) is geen juiste voorstelling van zaken gegeven. In tegenstelling tot wat is gezegd blijken er bijkomende kosten te zijn i.v.m. het draadloos verbinden. Ook is de DVD-recorder niet meer te programmeren. Toen monteur kwam was het eerste wat hij zei dat hij niet alleen onder de vloer mocht om bekabeling aan te brengen. Gevolg: draadloze verbinding. Dat betekende een 3-tal adapters, totaal euro 100. Ook is van tevoren niet verteld dat voor het bedienen van onze analoge TV 2 afstandsbedieningen nodig zijn. Als we dit vooraf geweten hadden hadden we nooit dit abonnement afgesloten.
De extra kosten zijn inmiddels aan ons gefactureerd en direct automatisch afgeschreven! Wij hebben de automatische incasso inmiddels herroepen.

Wij hebben meerdere keren over de problemen, zowel telefonisch als via de mail, contact gehad met de klantenservice van KPN. Dit leverde echter niets op.

Contract beeindigen, creditnota sturen.

KPN
    Geachte heer Oosterink,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Oosterink, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN

Ook een klacht indienen over KPN?