Opgelost door KPN: service en afhandeling claim

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 178205
Gebruiker
A.L.H. Slenter
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik ben in juni verhuisd. Daarvoor was ik al klant van KPN met tv en internet.
Door nalatig handelen van KPN heb ik de volgende klacht en claim ingediend:
-4 ochtenden onnodig moeten wachten op monteur
-dus niet kunnen werken-
-8 dagen zonder verbinding
-van kastje naar de muur gestuurd; elke mederwerker zegt wat anders, kunnen niets inzien wat de andere afdeling doet, en kunnen me nooit doorverbinden met de 'backoffice' of leidinggevende -dus super veel frustratie en machteloosheid ervaren, in de ergste week oververmoeid en gegestreerd geraakt ervan.
Hier boven op komt ook nog;
-ze geven zelf op hun klachtenformulier aan binnen 3 werkdagen reactie te geven. Nu 6 werkdagen verder. Geen enkele reactie. Ook geen indicatie dat ze ermee bezig zijn/gaan. Als ik bel met de helpdesk zegt de een dat ik moet bellen tussen 9-6, als ik dan bel dan zeggen ze nee u moet bij de chat zijn, en daar zeggen ze weer kunnen wij niet inzien maar wel zeggen we verachten binnen 1 week reactie!

De oplossing

- ik wil dat die persoon die mij de eerste en derde keer gebeld had wordt aangepakt in verhouding naar hoe ik door haar ben aangepakt. Ik eis ook excuses voor deze behandeling van haar. Deze medewerker heeft gezucht, gelachen en ‘oh my god’ en ‘dus u wilt geen diensten meer van KPN? op een bepaalde opmerking van mij waarin ik mijn twijfels uitsprak voor oplossing die zij aandroeg, waarbij ook nog achteraf bleek dat ik het bij het rechte eind had.
- ik eis 200 euro schadevergoeding voor; 2,5 dag opgeteld niet kunnen werken door wachten op monteurs en bellen klantenservice ,voor de psychysche en emotionele last die dit alles mee heeft gebracht, en voor het niet kunnen gebruiken van internet en tv.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Slenter,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    A.L.H. Slenter
    Datum
    Ik neem geen genoegen met uw reactie. Bovendien is het geen antwoord. Ik heb vrijdag 15 juli een klacht ingediend. Over welke klacht hebben jullie het trouwens? Wat ik hier heb vermeld is de korte versie van de klacht die ik 15 juli via jullie klachtenformulier heb verstuurd.
    Ik moet blijkbaar een reactie op dit medium plaatsen willen jullie in actie komen. Dus wat bedoelen jullie met 'binnenkort'?
    Ik verwacht uiterlijk 26 juli een ANTWOORD.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Slenter,

    Van de behandelaar van uw klacht hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    A.L.H. Slenter
    Datum
    De klacht is afgehandeld. De status is; Gemeld - wacht op reactie klager.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.L.H. Slenter
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen