Klacht KPN: Service Hi

Marleen

In september mocht ik een toestel uitkiezen met Toestellease.Het probleem begon al snel, de telefoon ging over maar opnemen kon ik niet omdat het scherm niks deed.Als het scherm het deed zaten alle teksten door elkaar heen zodat ik niks kon selecteren/intikken.Hi gebeld, er zou een monteur langs komen.Een paar dagen later deed mijn telefoon niks meer.Ik heb een leentoestel ontvangen en na 1,5 week bezorgden ze mij een "nieuw" toestel.Deze telefoon heeft het een maand gedaan toen precies hetzelfde probleem zich voordeed.Ik Hi gebeld.Over het leentoestel ben ik niet tevreden, voor mijn HTCone x krijg ik een telefoon die geen foto's kan maken, geen bestanden kan uploaden etc.Er stonden nog alle gegevens in van de vorige gebruiker.Dit is nu de 4e keer dat ik mijn toestel om dezelfde fout heb moeten opsturen.De laatste keer kreeg ik een leentoestel zonder een microsim en moest deze nageleverd worden.40min gebeld met anders telefoon, ik moet deze kosten zelf betalen.Alleen maar sorry tot nu

Meer dan alleen maar sorry, dus of compensatie, nieuwe toestel, abonnement kosten omlaag tot einde contact of beeiniging contact.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over KPN?