Klacht KPN: service

Klachtnummer
# 31731
Gebruiker
slesscher
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn telefoon geeft de melding "geen sim kaart, waardoor ik niet gebeld kan worden en nietkan bellen. Ik ben woonachtig in duitsland en heb een nederlands abbonnement. ik was afgelopen donderdag (8 aug. 2013)bij de KPN winkell in Oldenzaal om te kijken wat hiervan de oorzaak was. waarschijnlijk ligt het aan de telefoon. die moet dus worden gerepareed (I phone (apple) 4. Dat zou binnen 24 uur moeten kunnen plaatsvinden. omdat het zo druk was ging ik akkkoord met maandag middag (12 aug. 2012). Tussen 2 en 6 uur kwamen ze mijn telefoon halen. Aangezien ik in het buitenland woon heb ik het adres van de KPN winkel gegeven en daar kwamen ze hem halen. Dit is via mail bevestigd (bewijs aanwezig). Toen er om half 6 nog niemand was geweest ben ik gaan bellen. Blijkbaar was er iemand geweest maar deze man mocht de auto niet uit, dit was noodzakelijk gezien de KPN winkel binnen in een overdekte winkelstraat ligt. Ze zijn dus weggereden zonder mijn telfoon. ( heb geen karakters meer.......)

Gewenste oplossing

ik wil compensatie en/of geld terug en zeker van mijn contract af !!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen