Opgelost door KPN: signaal is te zwak .

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 525426
Gebruiker
Toonhilde
Datum
2 reacties

Details

De klacht

wij zijn eigenaars van de (vakantie)woning te Breskens 't Killetje 6
4511RR.
Ons internetsignaal is onaanvaardbaar laag . In het verleden zijn er meerdere interventies geweest omdat wij op afstand de thermostaat niet konden bedienen. Het probleem is echter algemeen . signaalversterkers hebben geen enkel nut. Ik vermoed dat er een bijkomende mast nodig is . In de nabije toekomst zullen er trouwens enkele honderden vakantiewoningen bijgebouwd worden die alle met dit probleem zullen kampen.
Mijn vragen zijn
1.zijn er plannen voor een bijkomende mast? zo ja wanneer ?
2.ik meen dat wij in afwachting van een echte oplossing recht hebben op een compensatieregeling . We betalen evenveel als iedere abonnee maar hebben niet dezelfde dienstverlening.

De oplossing

mijn klacht lezen en er gevolg aan geven !

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Groote,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer De Groote,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Toonhilde
Datum
Uiteindelijke oplossing
Voor de definitieve oplossing is het wachten op bijkomende zendmasten.Dit vergt enige tijd.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen