Opgelost door KPN: signaal is te zwak .

content Opgelost
Toonhilde

wij zijn eigenaars van de (vakantie)woning te Breskens 't Killetje 6
4511RR.
Ons internetsignaal is onaanvaardbaar laag . In het verleden zijn er meerdere interventies geweest omdat wij op afstand de thermostaat niet konden bedienen. Het probleem is echter algemeen . signaalversterkers hebben geen enkel nut. Ik vermoed dat er een bijkomende mast nodig is . In de nabije toekomst zullen er trouwens enkele honderden vakantiewoningen bijgebouwd worden die alle met dit probleem zullen kampen.
Mijn vragen zijn
1.zijn er plannen voor een bijkomende mast? zo ja wanneer ?
2.ik meen dat wij in afwachting van een echte oplossing recht hebben op een compensatieregeling . We betalen evenveel als iedere abonnee maar hebben niet dezelfde dienstverlening.

mijn klacht lezen en er gevolg aan geven !

KPN
    Geachte heer/mevrouw De Groote,

KPN Klantenreacties CMT

KPN
    Geachte heer De Groote,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Toonhilde
Voor de definitieve oplossing is het wachten op bijkomende zendmasten.Dit vergt enige tijd.

Ook een klacht indienen over KPN?