Opgelost door KPN: signaal is te zwak .
Details
De klacht
wij zijn eigenaars van de (vakantie)woning te Breskens 't Killetje 64511RR.
Ons internetsignaal is onaanvaardbaar laag . In het verleden zijn er meerdere interventies geweest omdat wij op afstand de thermostaat niet konden bedienen. Het probleem is echter algemeen . signaalversterkers hebben geen enkel nut. Ik vermoed dat er een bijkomende mast nodig is . In de nabije toekomst zullen er trouwens enkele honderden vakantiewoningen bijgebouwd worden die alle met dit probleem zullen kampen.
Mijn vragen zijn
1.zijn er plannen voor een bijkomende mast? zo ja wanneer ?
2.ik meen dat wij in afwachting van een echte oplossing recht hebben op een compensatieregeling . We betalen evenveel als iedere abonnee maar hebben niet dezelfde dienstverlening.
De oplossing
mijn klacht lezen en er gevolg aan geven !Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.