Opgelost door KPN: SIM kaart geblokkeerd, tegoed kwijt

J__

Mijn jongste dochter heeft haar toegangscode op haar telefoon geprobeerd in te geven.
Ze heeft niet gezien (en volgend mij op de telefoon ook niet duidelijk) dat de PUK code ingevoerd moest worden. Als ze dit gezien had, (of had kunnen zien..!) had ze deze vergissing waarschijnlijk niet gemaakt. Voor de wet is ze handelingsonbekwaam, en kan haar dit niet worden aangerekend.

Nu is de sim kaart geblokkeerd. Deze kan alleen tegen hoge kosten worden geactiveerd.
In het andere geval (andere simkaart die we nog hebben liggen) zijn we bovendien het beltegoed kwijt.
- Kan dit niet anders (klantvriendelijker) worden opgelost...?
- Het beltegoed is ons eigendom, maar wordt ons onteigend op deze wijze..?
- Mijn dochter kan hier niets aan doen, en is voor de wet handelingsonbekwaam.

Wij zouden graag zien dat:
- De sim kaart weer wordt geactiveerd (incl. het beltegoed)
- Als dat niet mogelijk is, het beltegoed naar ons wordt teruggestort, of overgeschreven naar een andere Hi-kaart.

Wij zouden graag zien dat:
- De sim kaart weer wordt geactiveerd (incl. het beltegoed)

J__
    Dit zie ik graag tegemoet.
    Ik wacht op uw reactie, en uw welwillende oplossing
    J__
    Door een verblijf van een paar dagen in buitenland is dit telefoontje idd. gemist. Nu weer normaal bereikbaar... Wij zien nog steeds graag een passende en klantvriendelijke oplossing tegemoet.
    J__
    Het toestel blijkt om onduidelijke reden door HI (diefstal) geblokkeerd te zijn. Aankoopbewijs etc. overlegd, maar men kan niet deblokkeren.Het is nu ook duidelijk waarom mijn dochter er niet in kon. Dit lag dus niet aan haar, maar aan deze blokkade.Om blokkade is door ons nooit gevraagd, en het zou prettig zijn als deze zonder verdere kosten (zonder verdere omwegen) weer gedeblokkeerd wordt.
    J__
    Goed overleg, en goede bereikbaarheid
    Samen tot een passende oplossing gekomen

J__

Ook een klacht indienen over KPN?