Opgelost door KPN: SIM Lock code niet verkrijgbaar

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 155692
Gebruiker
F.G. Kersten
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Toestel: Samsung Galaxy Young 2

Novermber 2014 gekocht, na een jaar in december 2015 unlock aangevraagd via website. Tot op heden geen reactie. Normaal zou dat 4 weken duren.
Gebeld met klanten'service' vandaag. 19-2, 12.50. Uiteindelijke reactie van de medewerker: de teamleider zei dat ik maar naar een unlock mannetje moest gaan en daar het voor 10 euro moest laten unlocken.

De oplossing

Unlock code zonder verdere kosten.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kersten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    F.G. Kersten
    Datum
    Ik wacht de reactie af.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kersten,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 22.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    F.G. Kersten
    Datum
    Vorige week contact gehad met KPN, alles wederom verteld.
    Medewerker zou het gaan uitzoeken.
    Belde na 30 minuten terug dat ze afhankelijk waren van Samsung voor de unlockcode en dat de persoon die altoijd contact had op vakantie was.
    Ze zou deze week terugbellen.

    Vandaag kreeg ik mail van de KPN, zonder code want.
    er geen GEEN sim lock op. Daar hebben ze dan 12 weken voor nodig om te ontdekken. En hij werd toen wel verkocht met de mededeling dat er een SIM-lock op zou zitten.
  5. Auteur
    F.G. Kersten
    Datum
    Uiteraard meteen getest en het klopt. Er zit geen SIM lock op dit toestel.


  6. Auteur
    F.G. Kersten
    Datum
    De score is +1 vanwege het feit dat ze wel binnen een week als je klaagt met de juist informatie komen, alleen jammer dat ze dat niet meteen kunnen doen als je een aanvraag doet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F.G. Kersten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen