Opgelost door KPN: SIM ONLY ABONNEMENT KPN
Details
De klacht
IK HEB SINDS 2014 EEN GALAXY S4. DEZE LIEP IN DECEMBER AF.IK HEB TOEN DAAR MIJN TOESTEL NOG GOED WAS EEN SIM ONLY GENOMEN BIJ DE KPN.
ECHTER IS NU MIJN TOESTEL KAPOT (LEEST SIM KAART NIET MEER)
EN DE KPN WIL OP GEEN ENKELE WIJZE MEEWERKEN AAN DIT PROBLEEM. IK ZOU MAAR EEN TOESTEL MOETEN KOPEN HOOR IK BIJ DE KLANTENSERVICE.
IK HEB AL MEER DAN 8X GEBELD EN VIA SOCIAL MEDIA ETC GECOCNTACT .
IK HEB MAAR EEN WAJONG UITKERING EN KAN NIET ZOMAAR EEN TOESTEL KOPEN HEB IK VERMELD AAN DE KPN,. WAAROP DE MEDEWERKER ZEI: IS DAT ONS PROBLEEM EN ZO DE TELEFOON EROP GOOIDE.
VOOR MIJ IS DIT DE LAATSTE OPLOSSING. EN ANDERS WORDT HET DE TROS/RADAR INLICHTEN!
De oplossing
ik wil dat de kpn enige coulance toont en mijn sim only omzet naar abonnement met toestel.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.