Opgelost door KPN: SIM ONLY ABONNEMENT KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 155901
Gebruiker
Kevin
Datum
3 reacties

Details

De klacht

IK HEB SINDS 2014 EEN GALAXY S4. DEZE LIEP IN DECEMBER AF.
IK HEB TOEN DAAR MIJN TOESTEL NOG GOED WAS EEN SIM ONLY GENOMEN BIJ DE KPN.
ECHTER IS NU MIJN TOESTEL KAPOT (LEEST SIM KAART NIET MEER)
EN DE KPN WIL OP GEEN ENKELE WIJZE MEEWERKEN AAN DIT PROBLEEM. IK ZOU MAAR EEN TOESTEL MOETEN KOPEN HOOR IK BIJ DE KLANTENSERVICE.
IK HEB AL MEER DAN 8X GEBELD EN VIA SOCIAL MEDIA ETC GECOCNTACT .
IK HEB MAAR EEN WAJONG UITKERING EN KAN NIET ZOMAAR EEN TOESTEL KOPEN HEB IK VERMELD AAN DE KPN,. WAAROP DE MEDEWERKER ZEI: IS DAT ONS PROBLEEM EN ZO DE TELEFOON EROP GOOIDE.


VOOR MIJ IS DIT DE LAATSTE OPLOSSING. EN ANDERS WORDT HET DE TROS/RADAR INLICHTEN!

De oplossing

ik wil dat de kpn enige coulance toont en mijn sim only omzet naar abonnement met toestel.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Scholten,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Kevin
    Datum
    Goedemiddag.

    Dank voor uw antwoord.
    Het zal negatief klinken tegen over u. maar zo bedoel ik het niet.
    Ik wacht rustig af.
    Maar ben weer bang dat de kpn mij niet wil helpen hiermee.
    Als dat zo is dan gaat de tros/radar ingelicht worden
  3. Auteur
    Kevin
    Datum
    Dankzij Klachtenkompas heeft de KPN mij eindelijk netjes geholpen en een keurige oplossing geboden. wat ik eigenlijk niet had verwacht maar waar ik nu wel mee gered ben.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kevin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen