Klacht KPN: simkaart niet ontvangen

Klachtnummer
# 184053
Gebruiker
ennas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vorige week een mobiel internet abbo afgesloten bij kpn Donderdag is de monteur geweest met het modem maar geen sim kaart. Die zou vandaag (zaterdag komen.)
De koerier kwam met een pakket en ik moest ineens 99 euro betalen ipv 1 cent.
Ik heb de hele dag contact gehad met kpn maar niemand kon het oplossen. Bij het laatste telefoontje eindelijk iemand die er verstand van heeft. Het blijkt dat tot 16-08 jw inderdaad moest betalen maar na die datum niet meer komt op de eerste factuur. Hij heeft mij aangeraden on een klachtenformulier in te vullen , Maar dat is niet mogelijk
Kunnen jullie me helpen?

De oplossing

Simkaart en vergoeding van de onkosten die ik heb moeten maken.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Effern,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?