Opgelost door KPN: Simlockvrij maken mobiele telefoon

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 36705
Gebruiker
Lenie
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Simockvrij maken samsung telefoon, met een prepaid kaart van KPN.
Door een fout op de simkaart van KPN lukte het mij niet om het produkt simlockvrij te krijgen. Hierna zes maal verschillende KPN winkels bezocht, gebeld met de samsung, kreeg ik van de KPN het advies om bij een "derde"partij deze simlock vrij te laten maken omdat hun het ook niet lukte. Hier zijn kosten aan verbonden die KPN alleen wil vergoeden via produkt van KPN af te nemen. Dit wil ik niet, Simlock vrij maken was de bedoeling zodat ik kan overstappen naar een andere provider. Nu is toestel simlockvrij en weigert de KPN mijn onkosten die ik heb moeten maken te vergoeden anders dan met een produkt van KPN. Ze kunnen geen geld overmaken zeggen ze.

De oplossing

Ik wil vergoeding van mijn gemaakte kosten overgemaakt op mijn bankrekeningnummer en niet een produkt van KPN.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Lamper,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Lenie
    Datum
    Ik wacht het af. Ik neem aan dat dit via de mail gebeurd.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Lamper, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal hij het weer proberen. Ook heeft hij uw voicemail ingesproken. U kunt hem ook rechtstreeks bereiken op zijn telefoonnummer.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Lenie
    Datum
    Geachte mijnheer/mevrouw,U heeft 2 keer tevergeefs telefonisch contact geprobeerd op te nemen met mij. Ik had ook gevraagd om dit per email te doen. Mijn werk brengt het met zich mee dat ik lang niet altijd in de gelegenheid ben om te telefoon direct op te nemen. Daarnaast heb ik inmiddels een abonnement afgesloten en is mijn nummer nog niet overgezet. Beltegoed heb ik niet meer en neem ik ook niet meer, dus een voicemail afluisteren kan ik niet meer. Dus het verzoek per email te reageren
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Lamper, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Lenie
    Datum
    na telefonisch contact met een medewerker van KPN ben ik € 50,00 aangeboden. Hier ben ik zeer tevreden mee. Het gels is inmiddels overgemaakt aan mij. Dus geld overmaken kan dus wel.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lenie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen