Opgelost door KPN: sinds 15 mei abonnement kpn met exsperiabox v8 werkt niet goed

jaqueline

Interactieve tv valt uit of het beeld bevriest , geen wifi of hij geeft verificatie fout ,slechte internet verbinding , uitval telefoon na 3 monteurs en 2x een andere box en 50 telefoontjes zit ik nog met het zelfde probleem en er word nu weer een monteur gestuurd
Zijn er nog andere oplossingen een experiabox van vorig jaar ofzo die het wel goed doet
Dank voor de medewerking

Graag een oplossing een oudere versie van de experia box en graag compensatie voor de maanden dat het niet goed gewerkt heeft en is er geen oplossing gaarne van mijn contract
Af dan

KPN
    Geachte mevrouw Doyle,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Ik wacht af
    jaqueline
    ze hebben telefonisch gereageerd zijn aan het zoeken waar het
    probleem zit dus we wachten nog steeds af
    KPN
    Geachte mevrouw Doyle, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    jaqueline
    zijn nog steeds bezig met een oplossing krijg een heel ander type modem toegezonden moet afwachten of dit daadwerkelijk de problemen oplossen dus afwachten dan maar weer
    jaqueline
    Nieuwste modem ontvangen vrijdag en aangesloten en raad is geen uitval meer gehad kon een normaal telefoongesprek hebben zonder afgebroken te worden heb alle tv programma's kunnen kijken zonder uitval en we hebben normaal internet en snel zonder uitval en het wifi is ook redelijk goed niet overal bereik in huis maar daar kom ik wel overheen een nieuwe wereld open gegaan heeft wel meer als 5mnd geduurd maar het werkt eord nog wel een keer gebeld om te kijken of het nog steeds goed is .
    alles opgelost met de nieuwste experiabox v9
    en tevens een goede compensatie gekregen van kpn
    voor de maanden dat het niet werkte
    bedankt kpn
    jaqueline
    goed opgelost een goede compensatie gehad alleen jammer dat het vanaf mei heeft moeten duren en alle stress die we hebben gehad na het plegen van ontelbare telefoontjes

jaqueline

Ook een klacht indienen over KPN?