Klacht KPN: Sinds 19 mei is mijn aansluiting per abuis terug gezet naar adsl ipv vdsl2 ook de parbouding is eraf gehaald

Klachtnummer
# 175254
Gebruiker
Lord Wanhoop
Datum
5 reacties

Details

De klacht

zie bovenstaand ik kan bellen wat ik wil, er is 2 x een ticket aangemaakt etc, en er is al drie x een monteur geweest maar nog steeds adsl i.p.v. vdsl2 8 mb snelheid waar ik eerder 33mb had en 60 mb betaald dit sinds 19mei.
ik heb officieel schriftelijk een klacht ingediend maar KPN neemt mij niet serieus en sluit gewoon de klacht en ticket ik ben wel terug gebeld, maar altijd met een verhaal dat het de gehele wijk betreft of een andere afdeling is die moet reageren en dit moet 5 dagen duren.
ik vindt dat ik meer dan schandalig behandeld ben door KPN en zij misbruik maken van hun machtspositie.
p.s de kabel van de buren loopt door mijn tuin daar wordt ik vanaf getakt en de buren hebben wel vdsl2 en 17mb

De oplossing

schadeloos stellen en per direct op lossen

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vendrig,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Lord Wanhoop
    Datum
    ik ben wel gebeld door iemand die ook weer een vinger aan de plos gaat houden, maar veel verder kom ik niet.
    probleem gaat week 10 in en ik heb niet het idee dat het deze week opgelost wordt, inmiddels zit digitenne te kijken omdat het internet te traag is voor beide, nogmaals ik werk thuis en ik heb de snelheid gewoon nodig los het eerst op en ga daarna kijken waar het fout is gegaan.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vendrig,

    Uw klacht is nog in onderzoek. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Lord Wanhoop
    Datum
    wederom iemand gebeld met het verhaal dat het niet aan hem ligt maar aan een andere afdeling en deze zijn niet te bellen, afwachten is het eenige wat ik kan doen.
    Dus weer twee weken verder zonder dat er iets gedaan wordt
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Vendrig,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Ook een klacht indienen over KPN?