Opgelost door KPN: Sinds 4 juni 2016 wordt VIP games weekly automatisch afgeschreven.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 183552
Gebruiker
Miltenburg
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb deze dienst niet aangevraagd. Inmiddels is er van vier juni tot en met 31 augustus wekelijks vijf euro in rekening gebracht voor een dienst die ik niet wil . Ik vind dat niet netjes .

De oplossing

De afschrijvingen van VIP games weekly wil ik teruggestort hebben op mijn rekening.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Miltenburg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Miltenburg,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Miltenburg
    Datum
    Het afgeschreven bedrag van VIP games weekly wordt verrekend met de eerstvolgende factuur.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Miltenburg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen