Klacht KPN: Sinds aansluiting in maart 2014 veel storing en langzaam internet

Klachtnummer
# 77230
Gebruiker
Bowie
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Internet heeft veel storing en is langzaam. Al meerdere malen een monteur geweest maar helpt niet . Nu blijkt de verdeelkast op 5.5 km afstand te staan en is de oplossing volgens de monteurs een verdeelkast dichterbij te zetten. Waarom doet KPN dit niet is toch geen erg moeilijke oplossing lijkt mij.
Ik zou graag een internet verbinding zien die naar tevredenheid functioneert.
Ik hoop snel van KPN te vernemen wat zij mij kunnen bieden als passende oplossing , zodat we op een normale manier gebruik kunnen maken van onze internet aansluiting van KPN. Als de snelheid wat hoger zou zijn kan er hopenlijk ook van interactieve tv gebruik gemaakt worden.

De oplossing

Een verdeelkast wat dichter in de buurt zodat er een snellere en stabielere internet verbinding geboden kan worden een ook van interactieve tv gebruik gemaakt kan worden.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Braamskamp,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Bowie
    Datum
    Ok wachten we de reactie en het voorstel van KPN af.
    Heb nog niets gehoord
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Braamskamp, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen