Opgelost door KPN: sinds juli glasvezel en niks dan ellende

jolika1968

We hebben nu sinds juli glasvezel maar gaan zodra het kan terug naar Ziggo. Vanaf juli niks dan ellende. Kijk maar naar onze telefoontjes die gepleegd zijn, als dat te zien is want jullie klantcontact loopt ook niet zoals het hoort. Er is hier al 2 x een monteur geweest die van alles belooft waaronder een nieuwe modem, na 2 weken daar maar eens achteraan gebeld te hebben, staat er niks over een nieuwe modem in jullie systeem dus conclusie nog steeds geen nieuwe modem. Wifi werkt niet, de modem moet bijna alle dagen herstart worden, De laptop werkt alleen met draad, tv ontvanger hapert, stottert opgenomen beelden lopen niet synchroon. Nee als ik alles had geweten had ik never nooit voor KPN gekozen.

Ik verwacht gebruik te kunnen maken van de diensten waar ik maandelijks een dikke 80 euro voor betaal..

KPN
    Geachte heer/mevrouw Baarslag,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    jolika1968
    Ze hebben de klacht netjes doorgezet naar de afdeling escalaties en daar zijn we nu nog mee bezig. Voor zover zeer tevreden over afhandelen.

jolika1968

Ook een klacht indienen over KPN?