Opgelost door KPN: sinds juli glasvezel en niks dan ellende

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45262
Gebruiker
jolika1968
Datum
2 reacties

Details

De klacht

We hebben nu sinds juli glasvezel maar gaan zodra het kan terug naar Ziggo. Vanaf juli niks dan ellende. Kijk maar naar onze telefoontjes die gepleegd zijn, als dat te zien is want jullie klantcontact loopt ook niet zoals het hoort. Er is hier al 2 x een monteur geweest die van alles belooft waaronder een nieuwe modem, na 2 weken daar maar eens achteraan gebeld te hebben, staat er niks over een nieuwe modem in jullie systeem dus conclusie nog steeds geen nieuwe modem. Wifi werkt niet, de modem moet bijna alle dagen herstart worden, De laptop werkt alleen met draad, tv ontvanger hapert, stottert opgenomen beelden lopen niet synchroon. Nee als ik alles had geweten had ik never nooit voor KPN gekozen.

De oplossing

Ik verwacht gebruik te kunnen maken van de diensten waar ik maandelijks een dikke 80 euro voor betaal..

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Baarslag,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    jolika1968
    Datum
    Ze hebben de klacht netjes doorgezet naar de afdeling escalaties en daar zijn we nu nog mee bezig. Voor zover zeer tevreden over afhandelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jolika1968
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen