Klacht KPN: Slecht, ststaand beeld

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 451428
Gebruiker
Boze klant
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Slechte ontvangst in biggekerke. Beeld staat steeds stil. Vorig jaar geen enkel probleem, zelfs niet bij stormachtige wind. Vanalles geprobeerd. Blijft slecht.

De oplossing

Buitenantenne, of betere apparatuur, meer zendmasten.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw De Kinderen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Boze klant
    Datum
    Nog steeds wisselend tv beeld. Soms antenne 100 %,,even later geen antenne. Juist in een toeristengebied aals zeeland is het heel raar dat er zo'n slechte ontvangst is. Lang niet alle toertsten zijn buitenlander en werken met schotel. Dit is echt waardeloos.
  3. Auteur
    Boze klant
    Datum
    Waarom is en blijft het bereik van
    zendmast in goes mbt digitenne zo slecht, dat bereik aan de kust nauweljjks mogelijk is. Notabene een toertstengebied!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Boze klant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Kreeg nieuwe buitenantenne. Dit bleek echter niet de oplossing. Blijft dat kpn zendmast in Goes onvoldoende functioneert om juist het toeristengebied in zeeland te bedienen. Zwaar teleurgesteld.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen