Klacht KPN: slecht 4G netwerk

Klachtnummer
# 378986
Gebruiker
breeruit
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb sinds enkele maanden een 4 G modem van KPN als overgang nar een glasvezel aansluiting omdat KPN ISDN stopt. men heeft mij verplicht een jaarabonnement af te sluiten.
Men heeft beloofd een minimale internet snelheid te halen van 25Mbit.(download) ik haal amper 9 a10 Mbit ,terwijl het systeem zeer onstabiel is. Ik heb inmiddels een niet provider gebonden E-mailadres moeten aanmaken van wege de zeer slechte ontvangst van de mailn dagen later of helemaal niet.Tijdens een kwartiertje internet 9 bijv. deze klacht invullen valt het internet wel 5 keer uit.
Ik wil mij contract per 1 aug 2019 beëindigen omdat deze oplossing absoluut niet voldoet.
Graag aangeven hoe we dit kunnen organiseren.

De oplossing

contract beëindigen en geld terug.

7 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Dank voor uw melding. Ik heb geprobeerd om u te bellen, het is me niet gelukt u te bereiken. Na het weekend doe ik weer een poging.
  2. Auteur
    breeruit
    Datum
    Er is toegezegd dat er maandag teruggebeld zou worden .
    Dat is niet gebeurd .Ik wacht nog steeds op reactie
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Mijn excuses dat u nog niet gebeld bent. Ik heb uw klacht doorgezet naar onze klachtenafdeling. Mijn collega's zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare
  4. Auteur
    breeruit
    Datum
    27 juli Nog steeds niemand gebeld.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Goedemiddag, ik heb contact opgenomen met de klacht behandelaar en de verwachting is dat u deze week gebeld zult worden.Ik verzoek u daarom vriendelijk om nog wat geduld te hebben ook al besef ik me dat dit al aardig op de proef is gesteld.
  6. Auteur
    breeruit
    Datum
    Ik heb een brief gekregen van de
    opzegging van een abonnement.
    0162076037
    Waar zijn de andere contractafmeldingen.
  7. Auteur
    breeruit
    Datum
    Ik bezit nog steeds niet alle kopie brieven en facturen.
    Deze zijn naar andere mailadressen gestuurd dan de adressen van mij
    Of de bijlagen zijn niet bijgevoegd bij doorsturen.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen