Opgelost door KPN: Slecht behandeld door KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 409425
Gebruiker
Hannelorre
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Je heb al drie keer doorgegeven dat ik op dat adres niet meer woon dus denk je het is nu goed je besteld een mobiel vraag het nog eens zeggen ze nee mevrouw alles staat goed dus mooi niet gaat het naar mijn oude adres nu kunnen ze dat niet meer veranderen zit mooi nu zonder mobiel zo gaat KPN met hun klanten om

De oplossing

De dingen regelen en zorgen dat ik mij mobiel krijg

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hannelorre
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alles is geregeld
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?