Opgelost door KPN: Slecht bereik, veel klagen en (g)een oplossing!!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45902
Gebruiker
Stephan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een aantal keren contact gehad en dan geen oplossing.
Word je uiteindelijk gebelt met twee mogelijke oplossingen en wil je dit even overleggen.
Dan word uiteindelijk beloofd dat je smiddags word teruggebeld. En dan hoor je er niks meer van.
Bel je uiteindelijk de klantenservice een aantal dagen later terug en dan vertellen ze dat niemand van hun ons gebeld heeften dat ze er niks aan kunnen doen.
Terwijl mijn vrouw die naast me zat half heeft meegeluisterd en ook gedeeltes van het gesprek heeft gehoord!
Weg oplossing dus en daar moeten we het maar mee doen.
Dus hopen we via deze manier maar weer op een nieuwe oplossing!

De oplossing

Af van ons contract of een andere goede oplossing

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer De Jong,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Stephan
    Datum
    Dit keer lijkt het erop dat de klacht goed opgelost is.
    Nog even wachten op de laatste formaliteiten!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Stephan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy