Klacht KPN: Slecht bereik op diversen plaatsen KPN netwerk

Sanderl

Ik heb een duur abbonement afgesloten bij Kpn, deze provider adverteerd dat je overal goed bereik moet hebben maar dat is helaas niet zo.

Op diversen plaatsen heb ik helemaal geen bel bereik, of ik heb ineens weer vol bereik, ik heb al meerderen keren geklaagt bij Kpn maar er word maar weinig aan gedaan.

Dus een duur abbonement wat ik heb voldoet niet aan wat er aangeboden word door Kpn, ik hoop dat ze met een tegemoetkoming gaan komen.
Ik moet nog klein 1,5 jaar voordat mijn contract afloopt wat mij op deze manier veel te lang gaat duren.

Ik hoop dat Kpn nu wel reageerd op mijn klacht.

Verkorte abbonement contract, of tegemoetkoming.

Het liefst heb ik gewoon dat Kpn dit probleem op gaat lossen z.s.m.

KPN
    Geachte heer Louter,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Sanderl
    Ik ben benieuwd hoelang ik moet wachten op Kpn voordat ze contact met mij op nemen. Ik ben telefonisch bereikbaar na 16.30 uur.Met vr gr.Sander
    KPN
    Geachte heer Louter, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Louter, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?