Klacht KPN: Slecht ht en veel fouten gemaakt KPN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403058
Gebruiker
Bhagwatie ,Prahladsingh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Nooit meer KPN

De oplossing

Nooit meer KPN

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij kunnen u helaas niet verder helpen bij uw klacht. Om die reden sluit ik het gesprek op Klachtenkompas. Het spijt me dat ik u niet anders kan berichten.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bhagwatie ,Prahladsingh
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog toe hebben jullie niks gedaan alleen mij gevraag om te reageren en klacht in dienen ik weet maar denkt misschien 50 klacht en heb ik in gedien maar is en niet geholpen en jullie ook niks gedaan .
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen