Klacht KPN: Slecht internet en geen opnames, betalen voor n oplossing

Klachtnummer
# 173584
Gebruiker
shizzledizzle
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben al maanden slecht bereik en intenet dat telkens wegvalt. Ook staan veel
opnames er niet op. Ik heb zojuist contact opgenomen met de klantenservice en viel van de ene verbazing in de andere. Als ik wil dat t opgelost wordt dan moet kpn een extern bedrijf inschakelen en daar zijn kosten voor mij aan verbonden. K betaal 60 euro per maand en zou dan moeten betalen om n probleem op te laten lossen! Dit probleem hebben we jaren geleden ook gehad en na veel aandringen hebben we toen n nieuw modem gekregen wat hielp, nu is dat wederom weer geen optie. Ook werken de opnames niet goed, , zegt meneer; dan moet je niet meer via je telefoon opnemen, dat werkt niet altijd. Wat is dat voor een oplossing?? Ik betaal voor die opties en als jullie ze niet kunnen leveren bied ze niet aan of zoek een oplossing. Ja niet alle telefoons ondersteunen dit....een iphone niet? owja, als ik goed internet wil moet k maar bedrading door t hele huis leggen....WAT IS DIT VOOR SERVICE??

De oplossing

Goede verbinding en kosteloze oplossingen!!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wesel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wesel,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 21 37.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Wesel,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?