Opgelost door KPN: Slecht internet en onjuiste informatie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 479813
Gebruiker
NvD
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een KPN pakket afgesloten met 200 m/bit. Echter werkt mijn internet super slecht en valt soms helemaal weg als ik niet in de woonkamer ben. Ik heb hierover al gebeld, maar krijg alleen te horen dat er voor mij niks gedaan kan worden. Ik kan gratis internetkabels krijgen, die ik niet kan plaatsen in mijn woning. Ik heb gevraagd of ik mijn 6 maanden korting kan inruilen voor de superwifipunten (op jullie advies zou dat het probleem moeten verhelpen), maar dit kan niet. De korting zou gelijk staan aan de waarde van de superwifipunten. Dit klopt alleen niet. Ik krijg maar 6 maanden EUR 15 korting, terwijl de wifipunten een waarde hebben van EUR 199 (nu EUR 149). Ik heb aangegeven dat ik geen extra kortingen hoef staan de wifipunten, maar gewoon nu goed internet wil. Er werd aangegeven dat ik mijn korting kan sparen om het alsnog te kopen bij jullie. Dit zou mij dus geld kosten en jullie alsnog wat opleveren. Ik voel mij niet gehoord terwijl ik al heel lang klant ben bij KPN.

De oplossing

Mijn korting van EUR 15 per maand stoppen en alsnog twee wifipunten ontvangen zoals de keuze bij het afsluiten. Ik wil gewoon goed internet hebben overal in huis. Daarnaast geen foutieve informatie meer krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Lie Leitao,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NvD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alsnog de wifipunten ontvangen voor internet boven. Direct opgelost dezelfde dag.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen