Klacht KPN: Slecht internet thuis

Klachtnummer
# 194122
Gebruiker
Nico Holtkamp
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Wij hebben thuis slecht internet, met name draadloos. Wij betalen voor 100mbps, maar bekabeld trekken we 90mbps en dat vind de kpn blijkbaar prima, net als bij de Wii-Fi waar we 21mbps trekken. We krijgen niet waar we voor betalen en ondervinden daar ook overlast van, en dat vinden wij belachelijk.

De oplossing

Het dergelijk aanpassen dat wij:
óf 100mbps krijgen, krijgen waar wij voor betalen dus
óf vanaf heden en met terugwerkende kracht geld terug krijgen voor alle gemiste Internetsnelheid

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Holtkamp,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Nico Holtkamp
    Datum
    Ik zie het contact graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Trevor Holtkamp
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Holtkamp,

    De behandelaar van deze reactie heeft met u afgesproken, de eerst volgende factuur van december af te wachten.

    U kunt dan weer contact opnemen met de behandelaar, via zijn direct telefoonnummer 070-343 21 14.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen