Opgelost door KPN: Slecht internetbereik in huis

Mariska

Internet, televisie en mobiel netwerk van KPN. Ik woon in een huis met drie verdiepingen. Helaas werkt de Wifi alleen op de beneden verdieping. Op de eerste en tweede verdieping geen internet verbinding meer. Hierover meerdere malen telefonisch contact gehad met KPN. Een oplossing zou kunnen zijn 2 super Wifi punten aan te schaffen, kosten hiervan zijn 200 euro.
Momenteel is de actie voor nieuwe klanten dat zij bij een nieuw abonnement 2 super Wifi punten erbij krijgen, zodat de Wifi overal in huis gegarandeerd kan worden. Echter voor bestaande klanten is hier totaal geen tegemoetkoming voor. Ik zou dus 200 euro moeten neertellen, zodat ik overal in huis gebruik kan maken van internet.
Nu woon ik niet in een villa en het zou standaard moeten zijn dat bij dit abonnement er vanuit KPN een oplossing komt, zonder dat de consument hier de dupe van wordt. Helaas geen enkele compensatie vanuit KPN.

Zorgen voor een passende oplossing.

KPN
    Geachte mevrouw Veenstra,

KPN Klantenreacties CMT
    Mariska
    Telefonisch gesproken met een medewerker van KPN, er komt 12 januari iemand langs om het probleem te onderzoeken. In afwachting hiervan..
    KPN
    Geachte mevrouw Veenstra,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Mariska
Monteur is langs geweest en nu internetverbinding door het hele huis!

Ook een klacht indienen over KPN?