Opgelost door KPN: Slecht internetbereik in huis

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 507284
Gebruiker
Mariska
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Internet, televisie en mobiel netwerk van KPN. Ik woon in een huis met drie verdiepingen. Helaas werkt de Wifi alleen op de beneden verdieping. Op de eerste en tweede verdieping geen internet verbinding meer. Hierover meerdere malen telefonisch contact gehad met KPN. Een oplossing zou kunnen zijn 2 super Wifi punten aan te schaffen, kosten hiervan zijn 200 euro.
Momenteel is de actie voor nieuwe klanten dat zij bij een nieuw abonnement 2 super Wifi punten erbij krijgen, zodat de Wifi overal in huis gegarandeerd kan worden. Echter voor bestaande klanten is hier totaal geen tegemoetkoming voor. Ik zou dus 200 euro moeten neertellen, zodat ik overal in huis gebruik kan maken van internet.
Nu woon ik niet in een villa en het zou standaard moeten zijn dat bij dit abonnement er vanuit KPN een oplossing komt, zonder dat de consument hier de dupe van wordt. Helaas geen enkele compensatie vanuit KPN.

De oplossing

Zorgen voor een passende oplossing.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Veenstra,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Mariska
    Datum
    Telefonisch gesproken met een medewerker van KPN, er komt 12 januari iemand langs om het probleem te onderzoeken. In afwachting hiervan..
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Veenstra,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mariska
Datum
Uiteindelijke oplossing
Monteur is langs geweest en nu internetverbinding door het hele huis!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen