Klacht KPN: Slecht werk geleverd en niet gecontroleerd! onnodig kosten gemaakt!

Klachtnummer
# 401117
Gebruiker
Scania143m
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste mensen van kpn, Vanaf zondagmiddag heeft mijn moeder telefoonstoring.
Kpn is bij haar thuis geweest dinsdag. De breuk zat buiten de woning. Donderdag is er gegraven en een nood reparatie uitgevoerd. Mijn moeder had toen savonds telefoon. Vandaag is het afgemaakt en helaas weer geen telefoon! Niemand is het wezen controleren! Zaterdag zal er weer iemand langskomen van kpn. Helaas is het onmogelijk dat er iemand thuis is. Dus wordt het nu maandagmiddag. Vanavond maar een mobiele telefoon aangeschaft, want wie weet hoe lang het nog duurt zo! Mijn moeder is alleen staand en is afhankelijk van de telefoon!
Hierdoor zijn door haar kosten gemaakt ivm telefoon en pre paid kaart

De oplossing

Nu zo spoedig mogelijk dit herstellen en controleren of het ook werkt! Mijn moeder heeft dan ruim een week zonder telefoon gezeten! Ik vind dat kpn aan een trouwe klant best hierin te gemoed mag komen. Wij hebben zo genoeg kosten en ergernis gehad

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.
     
    Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om u van verdere ondersteuning te voorzien.
     
    Met vriendelijke groet,
     
    KPN Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?