Klacht KPN: Slecht werkende interactieve tv en internet

Klachtnummer
# 58915
Gebruiker
Dithiana
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb al enkele maanden problemen met tv en internet. Buiten de normale storingen die kunnen voorkomen valt de verbinding vaak uit. Verschillende keren gebeld, wordt mij verteld dat er regionale storingen zijn. Vreemd is dat de buren geen last hebben.

Al weken werkt interactieve tv niet. 2 maanden geleden een nieuw modem gekregen. Even gaat het goed dan herhaalt het probleem zich weer. 2 wken geleden nieuwe tv ontvanger gekregen omdat de mijne defect zou zijn. Ik zou gebeld worden voor een vergoeding omdat ik voornamelijk betaal voor diensten die het niet werken. Nu schijnt de tv ontvanger weer defect te zijn, krijg weer een nieuwe. Wanneer ik mijn ongenoegen uit wordt mij verteld dat ik beter €85 kan betalen om contractbreuk te plegen omdat het toch nooit gaat werken. Wat een service, hier ga ik graag mee verder.

De oplossing

Dat ik de kosten die ik voor contractbreuk niet hoef te betalen om over te stappen naar een andere provider en een oprechte excuses voor de asociale benadering naar klanten toe.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Habets,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Dithiana
    Datum
    Prima bedankt
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Habets, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Habets, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen