Opgelost door KPN: Slechte 2G dekking in buitengebied Overijssel

P Mienes

In de hoop dat het KPN-netwerk beter zou zijn dan dat van T-Mobile ben ik enige tijd geleden overgestapt op KPN. De 2G (GSM) dekking blijkt echter even slecht te zijn: het gebeurt me vaak dat ik niet bereikbaar ben (binnen mijn houten huis), en later een SMS en voicemail ontvang van de beller. 3G en 4G is eveneens slecht, maar dat is niet zo bezwaarlijk, want dat los ik binnen- en buitenshuis met WiFi op.

Ik zou graag betere 2G dekking willen hebben, danwel een oplossing bv. in de vorm van een lokale 2G zender/ontvanger, aangesloten op mijn vaste telefoonlijn van (eveneens) KPN.

KPN
    Geachte heer/,evrouw Mienes,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    P Mienes
    Op 18 mei ben ik gebeld door Mw. van Beekveld van KPN, die me ook haar telefoonnummer gaf. Ze zou mijn klacht doorgeven en mij later berichten over de uitkomst.
    KPN
    Geachte heer Mienes,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    P Mienes
    KPN erkent dat de dekking slecht is, en geeft aan dat deze niet zal verbeteren. Een 2G repeater bieden zij helaas niet aan als oplossing. Wel bieden ze aan dat ik kosteloos het contract kan ontbinden.

P Mienes

Ook een klacht indienen over KPN?