Opgelost door KPN: Slechte aanbieding voor trouwe klanten

Kansems

Sinds dat ik een mobiele telefoon heb, zit ik al bij Hi. Eerst vier jaar prepaid, nu alweer vier jaar een abonnement met toestel. In totaal zit ik dus al acht jaar bij Hi. Ik kan mijn contract verlengen en wil graag een iPhone 5 van 16 GB. Ik ben eigenlijk al niet zo'n fan van Leasen, maar Hi werkt hier alleen nog maar mee en ik wil graag bij Hi blijven. Dit neem ik dus maar voor lief. Ik heb gekeken wat het verschil zou zijn als ik een nieuwe klant zou zijn en wanneer ik mijn contract verleng. Als nieuwe klant moet ik €44,- p/m betalen (1000 mb, 75 belminuten, 2 jaar en studentenkorting) en wanneer ik mijn contract verleng €42,50. Dit vind ik al een erg schrale aanbieding. Echter staat er op de site dat wanneer je je contract verlengt met 1000 MB, je €7,- p/m korting krijgt. Dit is dus niet het geval. Voor die acht jaar dat ik klant ben bij Hi verwacht ik wel een betere aanbieding. Een paar jaar geleden kreeg je er een gratis toestel bij bij dezelfde kosten per maand.

Ik zou graag een goede aanbieding willen. Als Hi waarmaakt wat ze aangeven op de site, namelijk €7,- korting p/m bij 1000 mb, zou het abonnement €37,- per maand zijn en dat vind ik een goede deal voor een klant die al 8 jaar trouw is.
Een aantal jaar geleden kreeg je namelijk een gratis toestel wanneer je je abonnement verlengde. Nu ga ik al meer per maand betalen en krijg ik geen toestel, want het is een leasecontract.

Kansems
    Ik kijk uit naar een oplossing.
    Kansems
    Ik zou het fijn vinden als er via e-mail contact met mij wordt opgenomen. Ik ben telefonisch niet altijd bereikbaar.
    Kansems
    Ik zou graag een oplossing willen, zodat ik eindelijk mijn contract kan verlengen.
    kirsten_ansems@hotmail.com
    Kansems
    De klacht is zeer netjes afgehandeld.

Kansems

Ook een klacht indienen over KPN?