Opgelost door KPN: SLECHTE ADSL internet verbinding

Boos

Op 30 april 2015 heb ik u via een e-mailbericht formeel aansprakelijk gesteld wegens wanprestatie, omdat ik al jaren last heb van een trage en haperende ADSL internet verbinding.
Tot op heden heeft u mijn klacht niet opgelost ondanks dat u in uw reactie van 31 maart aangaf dat u heeft geconstateerd dat ik mogelijk een trage verbinding kan ervaren.
Inmiddels heb ik zelf een expert ingeschakeld die heeft mij pc en modem gecontroleerd en geconstateerd dat die in orde is, ook heeft hij een extra ( 3e ! )versterker geplaatst in mijn huis.
Nog steeds valt regelmatig de verbinding weg ,de oorzaak is volgens de monteur dat er te weinig capaciteit is op uw netwerk.
Ik kan dus nog steeds niet op een normale manier gebruik maken van internet.
Inmiddels heb ik de eerst juridische stappen al genomen en deze klacht ingediend bij de Consumenten Autoriteit en nu ook bij de Consumentenbond.

U gaat mijn onkosten vergoeden van de expert ( 122.50,- euro )
U gaat mij per ingang van 1 mei een korting geven op mijn abonnementsgeld wegens wanprestatie.
U stopt met het toezenden van een standaard reactie die niets bijdraagt aan het oplossen van mijn klacht
U gaat ook stoppen met het herhaaldelijk toezenden van een zgn. stappenplan om mijn klacht op te lossen, omdat dit niets oplost.
U gaat mijn klacht zo spoedig mogelijk binnen 2 weken na heden oplossen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Neck-Huisman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Geachte KPN,
    Graag zie ik uw reactie per e-mail zo spoedig mogelijk tegemoet.
    Mevrouw J.van Neck-Huisman
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Neck-Huisman, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Boos
    Geachte KPN,momenteel heb ik geen vragen of opmerkingen.
    Zoals ik al aangaf in mijn klacht verwacht ik dat u mijn klacht binnen een termijn van 2 weken kunt oplossen.
    Uw oplossing zie ik graag binnen de gestelde termijn per e-mailbericht van u tegemoet.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Neck-Huisman, De behandelaar van deze reactie zal u binnenkort via de mail informeren.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Van Neck-Huisman, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    De klacht is opgelost.

Boos

Ook een klacht indienen over KPN?