Opgelost door KPN: Slechte afhandeling 3in1 aansluiting

Peter

Heb in september 2012 ruim 3 weken zonder internet en telefoon gezeten omdat het organiseren van een correcte installatie onmogelijk bleek. Inschrijving was juist. In de planning was nummerbehoud vergeten en datum onjuist. Corrigeren bleek alleen mogelijk door order te cancelen. Aansluiting was gecanceld, afsluiting niet. Heb toen geëist oude situatie terug te zetten. Bleek 3 weken te duren. Moest dat zelf constateren kreeg geen enkel bericht meer. Heb in maart een nieuwe poging gedaan en bleek weer te snel zijn afgekoppeld zodat er weer een dag geen geen telefoon of internet meer was. Heb aan servicedesk aangegeven dat ik gecompenseerd wilde worden, ook voor de vorige periode, zou iets te horen krijgen maar heb daar tot op heden niets van vernomen.

Wil een financiële tegemoetkoming ter compensatie niet geleverde diensten en noodzakelijk gebruik van mobiele telefoons.

KPN
    Geachte heer Baak,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Peter
    Ik ben gebeld door KPN en er is een zeer acceptabel voorstel gedaan. Ik wacht op de definitieve afhandeling. Kom er, zodra dat is gebeurt, op terug.
    Peter
    Er is een bedrag gecrediteerd maar op dezelfde factuur staan plusbedragen die ik niet kan thuisbrengen. Ik heb om uitleg gevraagd via de mail.
    KPN
    Geachte heer Baak,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Nog niets gehoord.
    KPN
    Geachte heer Baak, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com. Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Peter
    KPN Klantenreacties heeft weer contact met mij opgenomen vandaag en er is toegezegd dat de onduidelijke factuur onjuist was en dat deze gecrediteerd zal worden. Duidelijk en helder. Zodra dit rond is zal ik het hier melden. Overigens buitengewoon correct te woord gestaan door mevrouw Feuth van KPN en ik heb er alle vertrouwen in dat dit probleem wordt opgelost..
    Peter
    Opgelost en op correcte wijze afgehandeld door mevrouw Feuth van KPN Klantenreacties CMT . Bedankt.

Peter

Ook een klacht indienen over KPN?