Klacht KPN: Slechte afhandeling leasecontract van Hi

Daanvan hees

In de zomer 2014 ben ik beroofd van mijn telefoon met leasecontract. Destijds conform de procedure dit aangemeld, heb ook een brief thuis gehad waarin staat dat Hi een schadevergoeding van mijn maandfactuur afhaalt en letterlijk staat er in de brief: Deze brief is tevens je bewijs van ontheffing van de verplichting tot het inleveren van aan jou geleverde leasetoestel, bewaar deze brief daarom goed!
Nu was mn contract verlopen die ik overigens weer heb verlengd (6-7 jaar trouwe klant inmiddels) en kreeg ik alsnog een brief met het verzoek om mijn telefoon in te leveren, ik moet er wederom zelf achteraan met eerder genoemde brief. Vervolgens krijg ik een mailtje met doodleuk de volgende tekst:
Uit onze gegevens blijkt dat wij geen schadevergoeding in rekening hebben
gebracht. Wij zullen de overnamesom + boete in rekening brengen. Tenzij je
een betaalbewijs kunt overleggen van € 89,72. Ik vind dit een erg aparte gang van zaken

Ik ben behoorlijk pissig over de gang van zaken en de houding tegenover een trouwe klant. Ik hoop dat jullie met een goed voorstel kunnen komen waar wij beide mee kunnen leven in de verhouding aanbieder<-->klant. Ik ben uiteraard wel bereid om wat te betalen ondanks uit gegevens blijkt dat jullie! (niet ik) de gegevens niet op orde hebben.

Daanvan hees
    Ik wacht nog tot KPN contact met mij opneemt...

Ook een klacht indienen over KPN?