Klacht KPN: Slechte afhandeling storing KPN diensten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 403909
Gebruiker
Jeroen
Datum
3 reacties

Details

Klacht

vrijdag 15 november jl. had ik plotseling geen TV, internet en telefonie meer. Ik heb gebeld met KPN om deze storing te melden en aangegeven dat dit misschien kon liggen aan de werkzaamheden die buiten uitgevoerd werden.
Dit had ik beter niet kunnen zeggen want dit was ook volgens de medewerker de oorzaak van mijn storing.
Ik moest wachten tot er een monteur op maandag langs zou komen. De monteur is afgelopen maandag geweest en heeft geconstateerd dat het probleem in de PoP(glasvezelcentrale) lag en niet aan de werkzaamheden buiten. Mijn Patch/draad was er fysiek uitgehaald.

Achteraf lag de oorzaak dus bij KPN. Desondanks bleef de medewerker die ik vandaag te spreken kreeg volhouden dat het niet de schuld van KPN hoeft te zijn. Ik vind dat een beetje vreemd want hierdoor wekt hij de indruk dat iedereen zomaar bij mijn internetverbinding in de glasvezelcentrale kan komen. Ik vond het sowieso niet erg een sterk optreden van deze servicemedewerker want hij attendeerde mij er op dat ik hem onderbrak tijdens het gesprek terwijl hij dat zelf ook deed. De medewerker kon mij de vier dagen die ik geen verbinding had wel terugbetalen en meer niet.

Het lijkt mij trouwens niet meer dan logisch dat ik die 4 dagen terugkrijg. Er wordt tenslotte ook abonnementsgeld door mij voor deze diensten betaald. Ik had echter gehoopt op een hogere vergoeding, door alle moeite die ik had genomen en alle last die ik er van heb gehad, maar dat zat er helaas niet in.

Gewenste oplossing

Ik heb besloten af te zien van deze vergoeding van KPN. Misschien kunnen ze dit geld beter gebruiken voor de verbetering van hun netwerk. Dat is tenminste wat ik als reden vaak te horen krijg als de tarieven weer omhoog gaan.
Mijn doel is andere lezers van het forum en het management van KPN te laten zien hoe een klant die meer dan 20 jaar onafgebroken diensten afneemt bij KPN te woord gestaan wordt bij de servicedesk.
Geboden oplossing
Dank u wel voor de opsomming van mijn klacht en de oplossing om weer contact op te nemen met uw klantenservice. Ik heb echter geen tijd en zin om weer naar uw onkundige en arrogante medewerkers te luisteren. Mijn verbinding werkt inderdaad weer maar helaas niet dank zij het snelle handelen van KPN. Mijn doel (zoals ik al eerder heb geschreven) is om andere lezers van dit forum te laten zien hoe KPN met mijn klacht omgaat.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,


    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.



    Met vriendelijke groet,

    KPN Webcare
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    Jeroen
    Datum
    Dank u wel voor de (niet juiste) opsomming van mijn klacht en de oplossing om weer contact op te nemen met uw klantenservice. Ik heb echter geen tijd en zin om weer naar uw onkundige en arrogante medewerkers te luisteren.
    Mijn doel (zoals ik al eerder heb geschreven) is om andere lezers van dit forum te laten zien hoe KPN met klachten omgaat.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen