Klacht KPN: slechte communicatie van KPN

Maslow

Dat ondanks mijn 3 telefoontjes, beloftes van kpn klantenservice dat ik verzonden mails en brieven als niet verzonden kan beschouwen, een derde persoon een abonnement afsluit bij t-mobile en mijn abonnement verdwijnt bij KPN. 9 dagen zonder internet en TV gezeten en het enige wat KPN voldoende lijkt is een vermindering van 25 euro op de rekening van volgende maand.. 9 dagen zonder internet of TV gezeten. nog geen eens een excuses en mij op de klachtenbon weggezet als spijtoptant.. al met al, de brieven die je ontvangt over de "verzoek tot overname diensten" met een telefoonnummer is volkomen nutteloos..

Een betere coulance vergoeding en hun excuses aanbieden voor het 9 dagen duren ongemak en voor valse beloftes van hun klantenservice en een asosciale medewerker. Gelukkig heeft de dame Amelia en de beste man van spoed en herstel mij wel goed en vriendelijk te woord gestaan. Dankzij hun is het uiteindelijk ook opgelost. Maar ik vind het voorgestelde vermindering van 25 euro te weinig voor het beschadigde vertrouwen, urenlange telefoontjes, 9 dagen durende ongemak en verwijten zoals spijtoptant in plaats van schulderkenning.

KPN

Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?