Klacht KPN: Slechte dienstverlening KPN
Details
De klacht
Per 28 februari overgestapt op KPN 'alles in een'. Modem ed. geïnstalleerd maar geen bereik op 28 februari, gebeld met KPN; er bleek in hun centrale iets niet in orde dat zou binnen een week in orde gemaakt worden. Na een week weer geprobeerd, maar nog steeds geen bereik. Volgens KPN ligt dat aan onze verbinding ( die het tot gisteren probleemloos deed met andere aanbieder) ze willen op onze kosten wel een monteur sturen, immers het probleem ligt bij ons. Overigens moeten we 2 weken wachten voor dat die monteur langs gaat komen. We kunnen ook niet meer van het contract af omdat KPN zegt dat ze volgens afspraak hebben geleverd en het probleem bij ons ligt.Tot die tijd geen internet en telefoon.
De oplossing
Per direct een monteur die het KPN probleem kan oplossen zonder dat wij voor de kosten hoeven op de te draaien.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.