Klacht KPN: Slechte dienstverlening KPN

Hinke

Per 28 februari overgestapt op KPN 'alles in een'. Modem ed. geïnstalleerd maar geen bereik op 28 februari, gebeld met KPN; er bleek in hun centrale iets niet in orde dat zou binnen een week in orde gemaakt worden. Na een week weer geprobeerd, maar nog steeds geen bereik. Volgens KPN ligt dat aan onze verbinding ( die het tot gisteren probleemloos deed met andere aanbieder) ze willen op onze kosten wel een monteur sturen, immers het probleem ligt bij ons. Overigens moeten we 2 weken wachten voor dat die monteur langs gaat komen. We kunnen ook niet meer van het contract af omdat KPN zegt dat ze volgens afspraak hebben geleverd en het probleem bij ons ligt.
Tot die tijd geen internet en telefoon.

Per direct een monteur die het KPN probleem kan oplossen zonder dat wij voor de kosten hoeven op de te draaien.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van der Meer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Van der Meer,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?