Opgelost door KPN: Slechte dienstverlening

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33169
Gebruiker
J.M.J. Lebens
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Rond 14 augustus contact opgenomen met Hi over haperende HTC one X+ (leest sim-kaart niet; is bekend probleem v dit toestel). Heb deze smartphone gekocht met toestellease 'J' met service 'Hi Smartcare 4 uurs service waarbij binnen 4 u een monteur op de stoep moet staan om het toestel te repareren dan wel te vervangen door een verglijkbaar toestel. Dit is vermeld op de HI-site bij mijn abonnementgegevens.
Echter: bij telefonische melding blijkt pas een monteur te kunnen komen over een week !
Uiteindelijk werd ik verwezen naar de KPN-winkel in Sittard (eerste noodzakelijke reis) ter vervanging van de simkaarthouder (gratis).
Ter plekke wist men echter van niets en kon men mij niet helpen. Uiteindelijk werd ik door de KPN-winkel verwezen naar het Businesscenter in Nuth (tweede noodzakelijke reis).
Daar heeft men het toestel ingenomen ter reparatie wat 2 weken zou gaan duren.
Daar wacht ik nu op.
De geboden service staat m.i. mijlenver van de beloofde service (4u service).

De oplossing

beloofde 4 uurs service zónder dat ik zelf tweemaal op reis moet en 'voor nú snelle reparatie van het toestel.

2 reacties

  1. Auteur
    J.M.J. Lebens
    Datum
    Ik wacht op reactie van KPN/Hi.
  2. Auteur
    J.M.J. Lebens
    Datum
    Persoonlijke klacht goed afgehandeld door KPN dmv financiële tegemoetkoming. Of het ALGMENE en STRUCTURELE probleem is opgelost is niet duidelijk.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.M.J. Lebens
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen