Opgelost door KPN: Slechte en wisselende adviezen/beloftes bij vraag over wifi.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 613498
Gebruiker
Gebruiker1644765604
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Goedemorgen,

Van 7-11 juli jl heb ik een aantal keren telefonisch contact gehad met enkele van uw medewerkers, over advies voor extra wifipunt(en) in onze tuin.
Hierbij ben ik steeds verschillend geïnformeerd.

Van een medewerker kreeg ik het voorstel dat hij voor een andere modem kon zorgen, zodat ik maar één extra SuperWifipunt nodig zou hebben. Hij zou zorgen dat beide geleverd zouden worden.
De volgende dag werd er echter alleen een SuperWifi geleverd, geen modem. Bij navraag bleek dat e.e.a. niet mogelijk zou zijn (?). Met één SuperWifi was ons probleem niet opgelost.
Daarom maar een extra SuperWifipunt besteld.
Dit blijkt uiteindelijk wel te werken.

Tijdens onze vakantie kreeg ik een factuur
van de 2 SuperWifipunten; waarvan één voor € 39,50 en één voor maar liefst € 99,=!
Via de KPN WifiManager die ik een aantal keer heb doorlopen, kon ik 2 SuperWifipunten bestellen voor € 79.

Toen ik vanaf mijn vakantieadres naar jullie heb gebeld (waarbij ik overigens onbeschoft lang in de wacht werd gezet door betreffende medewerkster), werd gevraagd of de medewerker bij wie ik de 2e SuperWifi had besteld, niet had aangegeven dat deze duurder zou zijn. Nee dus, anders zou ik niet bellen.
Dat was dus pech voor ons.

Nu, na onze vakantie, vind ik het toch nodig een klacht in te dienen.
Ik voel me als (nieuwe) klant absoluut niet serieus genomen, ik heb bijna 2 uur met jullie gebeld en werd daarbij steeds weer anders geadviseerd. Er werd beloofd me terug te bellen, dit is ook niet gebeurd.

We denken er dan ook serieus over om ons abonnement na dit eerste jaar weer op te zeggen.

Graag uw reactie.

Gewenste oplossing

Mijn als klant serieus nemen en e.e.a. netjes oplossen.
Geboden oplossing
Wow, ik wou dat alle klachten bij andere bedrijven zo netjes werden afgehandeld! Deze uiterste vriendelijke meneer weet hoe het moet. Dikke 10.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Fleuren-Van Grootveld,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen