Opgelost door KPN: Slechte en wisselende adviezen/beloftes bij vraag over wifi.

Gebruiker1644765604

Goedemorgen,

Van 7-11 juli jl heb ik een aantal keren telefonisch contact gehad met enkele van uw medewerkers, over advies voor extra wifipunt(en) in onze tuin.
Hierbij ben ik steeds verschillend geïnformeerd.

Van een medewerker kreeg ik het voorstel dat hij voor een andere modem kon zorgen, zodat ik maar één extra SuperWifipunt nodig zou hebben. Hij zou zorgen dat beide geleverd zouden worden.
De volgende dag werd er echter alleen een SuperWifi geleverd, geen modem. Bij navraag bleek dat e.e.a. niet mogelijk zou zijn (?). Met één SuperWifi was ons probleem niet opgelost.
Daarom maar een extra SuperWifipunt besteld.
Dit blijkt uiteindelijk wel te werken.

Tijdens onze vakantie kreeg ik een factuur
van de 2 SuperWifipunten; waarvan één voor € 39,50 en één voor maar liefst € 99,=!
Via de KPN WifiManager die ik een aantal keer heb doorlopen, kon ik 2 SuperWifipunten bestellen voor € 79.

Toen ik vanaf mijn vakantieadres naar jullie heb gebeld (waarbij ik overigens onbeschoft lang in de wacht werd gezet door betreffende medewerkster), werd gevraagd of de medewerker bij wie ik de 2e SuperWifi had besteld, niet had aangegeven dat deze duurder zou zijn. Nee dus, anders zou ik niet bellen.
Dat was dus pech voor ons.

Nu, na onze vakantie, vind ik het toch nodig een klacht in te dienen.
Ik voel me als (nieuwe) klant absoluut niet serieus genomen, ik heb bijna 2 uur met jullie gebeld en werd daarbij steeds weer anders geadviseerd. Er werd beloofd me terug te bellen, dit is ook niet gebeurd.

We denken er dan ook serieus over om ons abonnement na dit eerste jaar weer op te zeggen.

Graag uw reactie.

Mijn als klant serieus nemen en e.e.a. netjes oplossen.
Wow, ik wou dat alle klachten bij andere bedrijven zo netjes werden afgehandeld! Deze uiterste vriendelijke meneer weet hoe het moet. Dikke 10.

KPN

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Fleuren-Van Grootveld,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?