Opgelost door KPN: Slechte ervaringen met KPN

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 256560
Gebruiker
Dennis1986
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Heel veel problemen met ons thuis abonnement van KPN. Wegvallende verbindingen en uit zichzelf opnieuw opsparend modem. Klantenservice helpt niet maar wijst alleen maar door. Tevens worden chatsessies zomaar asociaal afgebroken. Daarnaast is het kastje van iTV 'overleden'. Ik overweeg op te gaan zeggen.

De oplossing

Nieuw modem en nieuw kastje van iTV.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Draaijer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Draaijer,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dennis1986
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuw modem, voor nu redelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen