Klacht KPN: slechte/geen service bij lease contract

Klachtnummer
# 62944
Gebruiker
kuijpers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn lease telefooon heeft zo'n 6 weken geleden waterschade opgelopen en door smartcare opgehaald, status niet meer te repareren.
nu heb ik hi klantenservice al 4 keer gebeld en steeds weer mijn emailadres door gegeven zodat ze mij een mail toe sturen waarmee ik bij de hi winkel een nieuwe telefoon mag halen. deze mail komt pas na 12-48 uur binnen, ik heb nu 4 keer 12-48 uur afgewacht maar geen enkele mail ontvangen.
zelf naar hi winkel gegaan met mijn ongenoegen, antwoord is: nee. dat gaat via klantenservice en wij kunnen dit niet regelen, daarvoor moet u bellen!De man in de winkel heeft toch even gebeld en ik heb hem toegestaan mijn email account te bekijken, waar inderdaad geen email was van hi.
in mijn privacy laten rondneuzen en oplossing is: binnen 12-48 uur ontvangt u een mail. verder kunnen wij niets doen. zonder mail geen telefoon.mijn eigen risico wel heb moeten betalen.
Hi verliest bij mij het vertrouwen, dit is niet de manier om met klanten om te gaan.

De oplossing

Ik wil sowieso mijn leasecontract per direct beeindigen.
als klant uitgeschreven worden of een compensatie krijgen voor het ongemak.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen