Opgelost door KPN: Slechte klantenservice en tegenstrijdige berichten, op het liegen af.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 454949
Gebruiker
Arjan
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In de afgelopen vier weken hebben mijn ouders (al ruim 40 jaar trouwe klant van KPN) problemen gehad met hun vaste telefonie via internet én problemen met de aanvraag van een tweede mobiele nummer. Herhaaldelijk moeten bellen met de servicedesk van KPN waarbij medewerkers van deze servicedesk tegenstrijdige berichten geven. Waar je 's middags te horen krijgt om bijv. linksaf te gaan geeft een collega dezelfde avond aan dat je rechtsaf moet.

Ik vind het positief dat de klantenservice ruime tijden heeft maar inhoudelijk vind ik de servicemedewerkers van een zeer bedenkelijk niveau. Een hele slechte service en heel triest voor mensen in de zeventig die al jaren getrouw zijn aan de KPN.

De oplossing

Voor mij hoeven ze niets te doen als ze maar zorg dragen dat de aanvraag van het tweede mobiele nummer van mijn ouders alsnog goed verloopt en het nummer juist geporteerd wordt.

Ik zou het erkentelijk vinden als KPN mijn ouders, als jarenlange trouwe klant, oprechte excuses aanbiedt voor de in mijn ogen onwaardige en ongekende behandeling van en door KPN.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Groen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Arjan
Datum
Uiteindelijke oplossing
De heer Ali Zare, werkzaam bij het Case Management Team van KPN heeft persoonlijk contact gezocht met de technische afdeling. Zijn adviezen en ingrijpen zijn duidelijk en hebben voor een snelle nummerportering gezorgd. Het excuus dat KPN naar mijn ouders heeft gemaakt over de eerdere gang van zaken is goed gevallen bij mijn ouders. Nogmaals dank aan de heer Zare.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?