Opgelost door KPN: Slechte KPN wifi verbinding met glasvezel.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 297507
Gebruiker
Rob49
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds een aantal weken is de wifi verbinding van mijn KPN glasvezel belabberd. Wifi is traag en valt regelmatig weg. Sites openen met regelmaat helemaal niet vanwege te lange wachttijd. Met KPN in contact komen is al net zo beroerd lange wachttijd bij de telefonische hulpdienst en chat werkt al helemaal niet. Alles wat KPN aangeeft op de site al geprobeerd, zinloos....Heel irritant, ik ga me maar eens verdiepen in alternatieve providers

De oplossing

Fatsoenlijke Wifi verbinding zoals ik dat l vele jaren van KPN heb.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Brouwer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Rob49
    Datum
    Contact gehad met kpn....en ze hebben een nw modem opgestuurd. Helaas werkt dat helemaal niet.....oude modem weer teruggezet. Kpn zou deze week nog navragen of hun oplossing ok was. Ik wacht het dus maar even af.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Brouwer,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Indien u nog vragen heeft kunt altijd contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rob49
Datum
Uiteindelijke oplossing
KPN heeft keurig contact opgenomen zoals afgesproken. Nadat ik het nw v10 modem had geïnstalleerd bleek het niet te werken. Na het terugzetten / resetten en opnieuw optimaliseren van van het oude v9 modem heb ik nu de laatste dagen geen klachten meer en werkt wifi naar tevredenheid. Afgesproken eea zo maar even te laten en bij (onverhoopt) terugkerende klachten weer contact op te nemen. Prima dus.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen