Opgelost door KPN: Slechte KPN wifi verbinding met glasvezel.

Rob49

Sinds een aantal weken is de wifi verbinding van mijn KPN glasvezel belabberd. Wifi is traag en valt regelmatig weg. Sites openen met regelmaat helemaal niet vanwege te lange wachttijd. Met KPN in contact komen is al net zo beroerd lange wachttijd bij de telefonische hulpdienst en chat werkt al helemaal niet. Alles wat KPN aangeeft op de site al geprobeerd, zinloos....Heel irritant, ik ga me maar eens verdiepen in alternatieve providers

Fatsoenlijke Wifi verbinding zoals ik dat l vele jaren van KPN heb.

KPN
    Geachte heer Brouwer,

KPN Klantenreacties CMT
    Rob49
    Contact gehad met kpn....en ze hebben een nw modem opgestuurd. Helaas werkt dat helemaal niet.....oude modem weer teruggezet. Kpn zou deze week nog navragen of hun oplossing ok was. Ik wacht het dus maar even af.
    KPN
    Geachte heer Brouwer,

Bedankt voor uw medewerking.

Indien u nog vragen heeft kunt altijd contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.

KPN Klantenreacties CMT

Rob49
KPN heeft keurig contact opgenomen zoals afgesproken. Nadat ik het nw v10 modem had geïnstalleerd bleek het niet te werken. Na het terugzetten / resetten en opnieuw optimaliseren van van het oude v9 modem heb ik nu de laatste dagen geen klachten meer en werkt wifi naar tevredenheid. Afgesproken eea zo maar even te laten en bij (onverhoopt) terugkerende klachten weer contact op te nemen. Prima dus.

Ook een klacht indienen over KPN?