Klacht KPN: Slechte ontvangst

Klachtnummer
# 60588
Gebruiker
tron
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Sinds ik ben overgestapt van Vodafone naar Simyo/KPN is de ontvangst een drama.
vaak komt het niet verder dan -99dbm terwijl Vodafone op UMTS al onder de -80dbm zit. In de huiskamer heb ik bijna geen onvangst en is de waarde daar -107dbm.
Met een Vodafone simkaart vliegt de ontvangstbalk onder umts naar maximum.

Gewenste oplossing

Zender sterkte te zwak.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Eland,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    tron
    Datum
    De klachten zijn doorgestuurd naar de provider.
    Deze heeft ze weer door gestuurt naar de KPN.
    Het is nu wachten op antwoord.
  3. Auteur
    tron
    Datum
    Contact gehad met medewerkster KPN
    Alles is in behandeling bij Simyo.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Eland, U kunt via het Klachtenkompas zelf een melding bij Simyo plaatsen.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen