Klacht KPN: Slechte service, slecht behandeld, niet gehoord bij klachten.

A Lankhof

8 weken geleden heb ik mijn abbonement verlengt bij HI.
Omdat ik totaal geen verstand heb van zaken als deze ben ik naar een winkel gegaan.
Er werd mij een HTC one V aangepraat met een ´leuk abbonementje´.
Eenmaal thuis aangekomen deed het toestel het niet. Ik ben 5 keer terug geweest naar de winkel
en heb 2x een nieuwe telefoon meegekregen.
Achteraf begreep ik dat dit op een manier is gebeurd die niet toegestaan is, namelijk door de stickertjes en bonnetjes om te wisselen. Afijn, op dat moment was ik allang blij dat ik een andere telefoon meekreeg.
Vorige week ging ook deze kapot. In de winkel werd ik totaal niet gehoord en ronduit grof behandeld. De telefoon werd opgestuurd. Ik kreeg een leentoestel mee die een kapotte accu heeft, en ieder half uur opgeladen moet worden.
Intussen merk ik dat de HI 100 euro heeft afgeschreven. Na een belletje blijkt dat de vakantiebundels niet verrekend zijn en krijg ik 85 euro terug. Dit pas na 2 maanden.
IK BEN STUDENT! ik kan die 85 e niet missen per maand! maar daar had de meneer aan de telefoon geen boodschap aan.

Toen ik vroeg naar mijn opgestuurde telefoon vertelde hij mij dat het heel raar is dat ze mijn telefoon vanuit de HI winkel hebben opgestuurd, omdat er bij mijn telefoon/abbonement schijnbaar een service zit dat er binnen 48 uur iemand langskomt om de telefoon te repareren/vervangen.
Ik ben inmiddels mijn vertrouwen in HI volledig verloren.
Zo onderhand wil ik gewoon dat er eens een vergoeding komt voor al deze fouten.

Een bezoekje aan de hi winkel in Den Bosch kan overigens ook geen kwaad, hoe het er daar aan toe gaat is ronduit schandalig te noemen. Die knapen maken je belachelijk waar je bij staat, lachen je in je gezicht uit.
SCHANDE!

A Lankhof
    Er is inderdaad contact met me opgenomen.
    Alles zou heel snel geregeld worden en ik zou de zelfde dag nog terug gebeld worden met evt. oplossingen.
    Dit is niet gebeurd, en toen ik zelf belde kreeg ik als antwoord dat het bij andere afdelingen ligt en ik hier op moet wachten... dat doe ik dus nu maar.
    De mevrouw die mij belde was overigens héél erg vriendelijk en wilde ook echt mijn klachten aanhoren. pluspuntje!

Ook een klacht indienen over KPN?