Klacht KPN: slechte service en hoge factuur

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 401272
Gebruiker
cindyvandersanden1985
Datum
1 reactie

Details

De klacht

we belde naar de klantenservice voor onze hoge factuur en wilde hierover praten of dit anders kon. het 1e telefoontje ging eerst redelijk want we hadden een oud contract en de medewerker ging kijken wat hij hiermee kon. na 9 minuten wachten aan de lijn werd er opgehangen. we bellen terug en zegt deze medewerker meteen dat zijn collega boos was maar waarom? hij kon niks voor ons doen en wij waren niet eerlijk. vervolgens werden wij wat boos en zeiden dat dit niet eerlijk was en hing deze medewerker gewoon op. echt super klantonvriendelijk en we zijn nog niet geholpen.

De oplossing

een oplossing zoeken voor de factuur en de de medewerkers aanspreken. ook verwacht ik een excuses van de medewerkers.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Bedankt voor uw bericht.
     
    Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om u van verdere ondersteuning te voorzien.
     
    Met vriendelijke groet,
     
    KPN Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cindyvandersanden1985
Datum
Uiteindelijke oplossing
zouden bellen maar hoor maar niets?!
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen