Klacht KPN: slechte service en slecht ontvangst

Klachtnummer
# 15830
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Het ontvangst is bij mij zeer slecht, heel vaak alleen maar haperend beeld en blokjes. Dit kijkt gewoon niet! Dus belde de klantenservice om op te zeggen, wist de mevrouw mij bijna lachend aan de telefoon te vertellen dat ik nog een jaar vastzat en dat ik dus helemaal niet op kon zeggen. In plaats van iets te vragen naar klachten of wat dan ook. Mevrouw vond het verder prima en zei niet minder dan je zit er gewoon een jaar aan vast. Dus de klanten interesseert het verder weinig, alleen maar dat ze betalen. Dit zal de laatste service zijn die ik van KPN afneem, hierna ben ik er klaar mee en wacht rustig af hoe KPN zich de afgrond inwerkt, arrogant bedrijf dat het is.

De oplossing

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Stephen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Geachte mevrouw/mijnheer,Dit is inmiddels gebeurd.Met vriendelijke groet,Stephen
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Stephen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen