Klacht KPN: Slechte service KPN internet

Natasjagroothaert

Internet aangevraagd, ik kon kiezen of ik dit op een andere locatie wilde laten leveren. Dit kwam mij ideaal uit, nu kon ik het op mijn werk laten leveren. Ik kreeg een bevestiging en een berichtje dat er een monteur mee zou komen, dat leek mij niet zo handig omdat ik het internet op een ander adres zou laten leveren. Ik heb gelijk kpn even gebeld dat was allemaal geen probleem, ik kon het internet makkelijk zelf aansluiten, de monteur hoefde niet mee. Eindelijk na een paar weken zonder internet, de dag dat mijn internet zou komen. Tot mijn verbazing krijg ik een sms dat de monteur onderweg is naar mijn huis? Ik bel de servicedesk en zij wisten van niets, er is wel een monteur onderweg maar geen internet :( heel erg teleurgesteld, gelukkig kon de vrouw mij vertellen dat het dan de volgende dag geleverd zou worden. Daar kon ik wel mee leven! Dan zit je vervolgens die dag thuis en komt er helemaal niemand :( weer bellen naar de service desk die zeggen dat er niets voor mij onderweg is:( ik ben heel erg teleurgesteld in KPN en kan niet geloven dat dit echt op deze manier gaat. Je wacht 3 weken op je internet, zit er zelf boven op en nu heeft niemand enig idee wanneer het er is :( hele slechte service.

Excuses, compensatie, morgen avond geleverd en aangesloten

KPN
    Geachte heer/mevrouw Grootheart,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Grootheart,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?