Klacht KPN: Slechte service KPN internet

Klachtnummer
# 256447
Gebruiker
Natasjagroothaert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Internet aangevraagd, ik kon kiezen of ik dit op een andere locatie wilde laten leveren. Dit kwam mij ideaal uit, nu kon ik het op mijn werk laten leveren. Ik kreeg een bevestiging en een berichtje dat er een monteur mee zou komen, dat leek mij niet zo handig omdat ik het internet op een ander adres zou laten leveren. Ik heb gelijk kpn even gebeld dat was allemaal geen probleem, ik kon het internet makkelijk zelf aansluiten, de monteur hoefde niet mee. Eindelijk na een paar weken zonder internet, de dag dat mijn internet zou komen. Tot mijn verbazing krijg ik een sms dat de monteur onderweg is naar mijn huis? Ik bel de servicedesk en zij wisten van niets, er is wel een monteur onderweg maar geen internet :( heel erg teleurgesteld, gelukkig kon de vrouw mij vertellen dat het dan de volgende dag geleverd zou worden. Daar kon ik wel mee leven! Dan zit je vervolgens die dag thuis en komt er helemaal niemand :( weer bellen naar de service desk die zeggen dat er niets voor mij onderweg is:( ik ben heel erg teleurgesteld in KPN en kan niet geloven dat dit echt op deze manier gaat. Je wacht 3 weken op je internet, zit er zelf boven op en nu heeft niemand enig idee wanneer het er is :( hele slechte service.

De oplossing

Excuses, compensatie, morgen avond geleverd en aangesloten

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Grootheart,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Grootheart,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen